ភាព​អំ​ណត់​របស់​សិស្ស​សា​លា​ជប៉ុន​


អរ​គុណ​សំ​រាប់​ថ្ងៃ​ថ្មី​ដែល​អ្នក​បាន​ផ្តល់​មក​អោ​យខ្ញុំ​ J ខ្ញុំ​ដឹង​ថា​វា​លំ​បាក​បន្តិច​បន្តួច​មែន​សំ​រាប់​ខ្ញុំ​ តែ​ខ្ញុំ​នៅ​តែ​ខំ​ប្រឹង​ដើរ​ឆ្ពោះ​ទៅ​ខាង​មុខ​ ដើ​ម្បី​អោយ​បំ​ណង​របស់​ខ្ញុំ​ក្លាយ​ទៅ​ជា​ការ​ពិត​
ការ​សិក្សា​នៅ​ក្នុង​ទី​ក្រុង​គឺ​ប្រៀប​ដូច​ជា​ការ​កណ្តុរ​រត់​ប្រ​ណាំង​ ប្រ​កដ​ណាស់​!​ពួក​យើង​មួយ​ក្នុង​ចំណោម​ភាគ​ច្រើន​នៃ​បច្ចេក​វិ​ទ្យា​ នៃ​ប្រ​ទេស​ជឿន​លឿន​ក្នុង​ពិ​ភព​លោក​ ចំណេះ​ដឹង​របស់​ពួក​យើង​គឺ​កើត​ឡើង​ពី​ការ​មើល​​សៀវ​ភៅ​ ទី​ណា​មាន​ពួក​យើង​គឺ​ទី​នោះ​តែង​តែ​មាន​សៀវ​ភៅ​ដែល​នៅ​ជាប់​ជា​មួយ​ពួក​យើង​ ក៏​មាន​ពេល​ខ្លះ​ការ​សិក្សា​ផ្សារ​ភ្ជាប់​ជាមួយ​ គ្រប់​ញើស​នឹង​ទឹក​ភ្នែក​ ដែល​ធ្វើ​អោយ​យើង​កាន់​តែ​មាន​ចិត្ត​ចង់​ជំ​នះ​វា​ឡើង​កាន់​តែ​ខ្លាំង​ ចំ​ពោះ​ខ្ញុំ​ការ​សិ​ក្សា​គឺ​ជា​សត្រូវ​ដែល​ខ្ញុំ​តែង​តែ​ចង់​យក​ឈ្នះ​លើ​វា​សឹង​តែ​គ្រប់​ពេល​ ប្រៀ​ប​ដូច​ជា​លំ​ហាត់​គណិត​វិ​ទ្យា​មួយ​អឹ​ញ្ចឹង​ បើ​សិន​ជាយើង​មិន​មាន​ភាព​អំ​ណត់​ក្នុង​ការ​តាំង​ចិត្ត​ធ្វើ​វា​ អ្នក​ច្បាស់​ជា​ឆាប់​ចុះ​ចាញ់​នឹង​វា​យ៉ាង​ឆាប់​រហ័ស​! តែ​ចំ​ពោះ​អ្នក​ដែល​ពូ​កែ​ គ​ណិត​វិ​ទ្យា​ចំ​ពោះ​គេ​គឺ​ជា​ការ​កំ​សាន្ត​សប្បាយ​តែ​ប៉ុណ្ណោះ​ អ្នក​ធ្លាប់​ដឹង​ពី​អា​រម្មណ៍​នេះ​មកពី​មុន​ទេ​? អូ​ខេ​ ពេល​មួយ​ដែល​អ្នក​ខំ​ដូច​គេ​ អ្នក​ប្រ​កដ​ជា​នឹង​ដឹង​ជាក់​ជា​មិន​ខាន​ ។

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

Thanks for your like this page :)

You like this page? Do you have something to say?